Direct persoonlijk contact met uw stakeholders is én blijft de ideale manier om waardevolle feedback te ontvangen. Maar in de praktijk is dit meestal een onhaalbare zaak.  Hét alternatief: Online onderzoek!

Effectmeting - strategie 2016

Einde van het jaar is hét moment om terug te blikken op het afgelopen jaar en plannen te maken voor het nieuwe jaar. ‘Welke doelstellingen zijn er gehaald in 2015?’ ‘Hoe trekken wij nieuwe klanten/ leden aan’ en ‘hoe zorgen we voor voldoende groei in 2016’ zijn veel gestelde vragen. Vaak gebeuren deze strategiesessies door het management zonder dat er om input is gevraagd van stakeholders.

Iedereen die ervaring heeft met uw organisatie en/of merk – consumenten, werknemers, klanten, lezers, leden en partners – heeft een mening. Belangrijk is deze mening te weten, er van te leren en de aandachtspunten toe te passen in uw organisatie.

Inzet van online onderzoek = efficiënt
In welke sector u ook opereert, direct persoonlijk contact met klanten is én blijft de ideale manier om waardevolle feedback te ontvangen. Maar in de praktijk is dit meestal een onhaalbare zaak, bijvoorbeeld vanwege de omvang van het netwerk en de forse investeringen die persoonlijk contact met zich meebrengen. De inzet van online onderzoek is het meest efficiënte, betrouwbare én betaalbare alternatief.

Effectmeting

Binnen 14 dagen feedback
Wij kunnen samen met u binnen 2 weken de benodigde feedback verzamelen. We inventariseren welke input u van uw stakeholder wilt ontvangen en zetten dit om in de juiste vragen die we online voor u uitzetten. Binnen 14 dagen verzamelen en rapporteren wij de u de respons.

Online onderzoek als salestool
Online onderzoek is een contactmoment met uw klant en kan ook uitstekend dienen als salestool. Door te vragen of u op korte termijn (weer) iets voor de klant kunt betekenen, genereert u meteen nieuwe leads.

Meer informatie nodig, interesse? Neem contact met ons op!