Effectmeting is gespecialiseerd in no-nonsense marktonderzoek en is opgericht door Willem Visser. Effectmeting werkt met een team van zzp-ers om elke opdracht tot een succes te kunnen brengen.

We zijn in 2007 als één van de eerste bedrijven in Nederland begonnen met het evalueren van zakelijke bijeenkomsten. Vanuit deze niche markt hebben we ons productfolio uitgebreid naar online klant- en medewerkertevredenheidsonderzoek, achterbanraadpleging, imago- en naamsbekendheidsonderzoek en digitale verkiezingen.

Onze visie is dat je als organisatie niet alles zelf moet proberen te bedenken/op te lossen maar dat je hierin je klanten, medewerkers, leden, bestuur, burgers etc. zou moeten betrekken. Door het inzetten van onze dienstverlening kunnen we in korte tijd de relevante input verzamelen en rapporteren/presenteren.

Onder de afnemers van Effectmeting bevinden zich o.a. Goede Doelen Nederland, Milieudefensie, de Persgroep, PostNL, Ziggo en de Oogvereniging.

Willem Visser, Effectmeting

Willem Visser