Logo-CLC-VECTA-low-res

Breukelen, 10 oktober 2013. CLC-VECTA Centrum voor Live Communication breidt het pakket van lidmaatschapsvoordelen verder uit door Effectmeting als preferred supplier aan de vereniging te verbinden. Deze samenwerking biedt de leden van CLC-VECTA, als ook de brancheorganisatie zelf, toegang tot extra kennis en financieel voordeel op het gebied van onderzoek.

Meerwaarde
“Inzicht in klanttevredenheid, imago en naamsbekendheid en het meten van effecten zijn belangrijk voor elke ondernemer. De input die daaruit voortkomt, levert een grote bijdrage aan het maken van strategische keuzes. Wij achten het belang van een organisatie die onze leden hierin kan ondersteunen, en onze vereniging met een jaarlijks onderzoek, groot en zijn dan ook blij dat Effectmeting zich als preferred supplier aan ons verbonden heeft”, aldus Riemer Rijpkema, directeur CLC-VECTA.

Over Effectmeting
Effectmeting is specialist in het uitvoeren van tevredenheids-, imago- en naamsbekendheids-onderzoeken. De projecten van Effectmeting zijn gericht op loyaliteit en tevredenheid, imago en positionering, verdieping van relaties en de verrijking van profielen. Effectmeting biedt ondersteuning bij het definiëren van doelstellingen van een event en meet achteraf of deze doelstellingen behaald zijn.

Over CLC-VECTA
CLC-VECTA Centrum voor Live Communication is de brancheorganisatie voor bedrijven en organisaties die professioneel betrokken zijn bij het organiseren, accommoderen en faciliteren van beurzen, congressen & vergaderen, evenementen, entertainment en incentives. CLC-VECTA draagt bij aan de profilering en professionalisering van de Live Communication branche en de circa 230 leden door te informeren, adviseren, ondersteunen en inspireren.

CLC-VECTA sloot eerder al samenwerkingsovereenkomsten met ADP, ArboNed, Canon, Dé Lease Maatschappij, Dijkstra Voermans Advocatuur & Notariaat, Drukwerkdeal.nl, Ernst & Young, Eventpartners, Lindorff, Meeùs Media, Pangaea Internet Marketing, Philips Myshop en Respons.