mei 28, 2013

Eventlocatie? Doe nu mee aan het jaarlijkse High Profile Locatieonderzoek i.s.m. Effectmeting

mei 28th, 2013|

In september 2013 verschijnt het jaarlijkse High Profile Locatieonderzoek onder Opdrachtgevers. Om dit onderzoek zo relevant mogelijk te maken is ter voorbereiding aan locaties gevraagd wat zij van de opdrachtgever willen weten, om zo diens eisen en wensen beter in kaart te brengen. Afgelopen vrijdag is dit vooronderzoek verstuurd en al ruim 250 locaties hebben hun medewerking verleend. Vragen?  Heeft u, als locatiehouder, ook vragen aan opdrachtgevers, om zo bepaalde onderwerpen verder uitgediept te zien in het onderzoek? Klikt u dan op deze link. Uw deelname wordt vertrouwelijk behandeld door het erkend marktonderzoeksbureau Effectmeting. Inzicht Met de input van locaties zullen [...]

februari 8, 2013

juni 8, 2012

Locatieonderzoek onder opdrachtgevers van evenementenlocaties voorjaar 2012

juni 8th, 2012|

In dit onderzoek, uitgevoerd door Effectmeting i.s.m. High Profile Locaties, hebben ruim 900 toonaangevende opdrachtgevers van grote multinationals, kleine ondernemingen, overheidsinstellingen en organisatiebureaus deelgenomen. De verrassende, openhartige en nuttige reactie kunt u lezen door hier te klikken. (pdf) In maart/ april 2013 zal het tweede locatieonderzoek worden uitgevoerd.

februari 8, 2012

Voor ledenraadverkiezing kunt u nu ook terecht bij Effectmeting.

februari 8th, 2012|

Sinds deze maand biedt Effectmeting interactieve oplossingen voor de ledenraadverkiezing: Voor een sterke en slagvaardige ledenraad ‘Medezeggenschap is de uitoefening van het fundamentele recht van de mens om besluiten die (ook) hemzelf betreffen te beïnvloeden.’ Dit is een definitie die wij van harte onderstrepen. Een grote naamsbekendheid en positief imago onder leden zijn echter nog geen garantie voor een hoge verkiezingsopkomst. Effectmeting biedt u daarom de volgende interactieve oplossingen: Digitaal Stemmen en de Ledenraad Monitor. Meer informatie zie: www.ledenraadverkiezing.nl  

april 21, 2009

Effectmetend de crisis door

april 21st, 2009|

In het aprilnummer van Events van Uitgeverij High Profile een artikel over ROI, waarin Willem Visser aan het woord is over de voordelen van rendementmetingen in evenementenland. Klik op onderstaande link voor het artikel. Ga naar het artikel

februari 27, 2008

Klanttevredenheidsonderzoek

februari 27th, 2008|

Mooi scrabbelwoord. Helaas geen dure letters, maar wel van grote waarde. Ik kreeg vandaag een vraag over klanttevredenheidsonderzoek. Hoe pak je zoiets aan? Wat komt er allemaal bij kijken? Bij Effectmeting hebben we erg veel ervaring met klanttevredenheidsonderzoek. En niet alleen onderzoek maar vooral ook over de communicatie hierover. In de richting van de klanten maar zeker ook in de eigen organisatie. Want: waarom doen we klantonderzoek? Wat is eigenlijk de aanleiding? Welke doelen willen we hiermee bereiken? Wat doen we met de resultaten? Hoe communiceren we daarover, zowel intern als extern? Eén ding is duidelijk en weet bijna iedereen: [...]

Ga naar de bovenkant