• Wilt u weten wat de naamsbekendheid is van uw organisatie of merk (spontaan en geholpen)?
  • Welk imago heeft u onder uw klanten? (huidige en potentiële)?
  • Wat is het effect van uw communicatie of marketingcampagne?

U kunt deze onderzoeken uitvoeren onder uw eigen stakeholders maar voor een juiste weergave bieden wij u de mogelijkheid van het inzetten van een representatief panel. Door de grote omvang van het online panel en de uitgebreide ledenprofielen is het mogelijk om elke gewenste steekproef samen te stellen.

Searching for a Niche Group - Magnifying Glass

Voorbeeld:
Een winkelcentrum overwoog haar winkeltijden aan te passen (van 09.00 – 18.00 uur naar 10.00 – 19.00 uur) en om maandag om 14.00 uur open te gaan in plaats van 12.30 uur.
Uit het panel hebben wij een selectie gemaakt van respondenten die exact overeenkomt met de afspiegeling van de bevolking in de regio (bewoners binnen een straal van 10 km van het winkelcentrum, alleen bezoekers van het winkelcentrum, juiste man/vrouw verdeling etc.). De online vragenlijst hebben wij naar deze selectie verzonden en binnen 1 week konden wij representatieve resultaten presenteren aan het winkelcentrum.

Interesse? Neem contact met ons op.