Effectmeting is gespecialiseerd in no-nonsense marktonderzoek en is opgericht door Willem Visser. Effectmeting werkt met een team van zzp-ers om elke opdracht tot een succes te kunnen brengen.

In 2007 zijn we begonnen als één van de eerste bedrijven in Nederland met het evalueren van zakelijke bijeenkomsten. Sindsdien hebben we ons productportfolio uitgebreid naar online klant- en medewerkertevredenheidsonderzoek, achterbanraadpleging, imago- en naamsbekendheidsonderzoek en digitale verkiezingen.

Onze visie is dat organisaties niet alles zelf hoeven te bedenken of op te lossen, maar hun klanten, medewerkers, leden, bestuur, burgers en andere belanghebbenden hierbij moeten betrekken. Door onze diensten in te zetten kunnen we in korte tijd relevante input verzamelen en rapporteren en presenteren.

Onze klanten zijn o.a. Goede Doelen Nederland, Milieudefensie, de Persgroep, PostNL, Ziggo en de Oogvereniging. Ontdek hoe we jouw organisatie kunnen helpen bij het verkrijgen van waardevolle inzichten en het nemen van weloverwogen beslissingen. Neem contact met ons op en ervaar zelf onze expertise en betrokkenheid.

Willem Visser, Effectmeting

Willem Visser